معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

بهونه بودن مامانی

1391/6/25 15:21
نویسنده : مامانی
218 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم گل مامانی این روزا خیلی اذیت میکنی خیلی شیطونی میکنی ولی نمیدونم چرا هر چقدر اذیتت بیشتر میشه بیشتر از قبل دوستت دارم خدایا ممنونم که پسری سالم به من دادی هیچ وقت در خودم نمیدیدم که بتونم ازار و اذیت بچه رو تحمل کنم ولی باید به قدرت خدا ایمان داشت ... و همینه حس مادر بودن . انقد شیرین زبونی میکنی که تمام خستگی از تنم بیرون میاد. مثلا چند روز پیش از تلویزیون شندی پیتزا تا وقتی که بابایی باد میگفتی : دیدا دیدا   وهمین بهونه ای شد که رفتیم بیرون و شام دیدا(پیتزا) خوردیم.

باید بگم که پاتوق من و بابایی از اول ازدواجمون کافی شاپ پسر خاله بودو مثل اینکه برای شما هم داره خاطره انگیز میشه

چشم چرونی

 قربون هیکل قشنگت بشم ... چه قد و بالایی ماشااله

پسرخاله

تازگیا کمی هم اخلاقت بد شده و باگریه کاراتو پیش میبری

لجبازی

گوشه ای از شیطنت معراج.میری یه جایی خودتو قائم میکنی و بعد با صدای بلند میگی  نی نی نی یعنی معراج نیست . و این موقع است که ما باید کارو و زندگی رو تعطیل کنیم و الکی دنبال شما بگردیم

دالییییییی

تازگیا یاد گرفتی میگی خودکا(خودکار)و برمیداری و میری سراغ در و دیوار به همین خاطر برات ماژیک و تخته گرفتم که مثلا پسر خوبی باشی ولی در عوض فرشهامونو نقاشی میکنییی. معراج سیزدهمین دندونش در اومد...لثه بالاسمت چپ کنار دندان نیش

مبارکه

نقاشی

خدایاشکر به خاطر همه چیز

خدایا مراقب همه نی نی ها و معراج باش

آمین

دوست دارم که یک شب جمعه   صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز   نغمه ی دلخوش انا المهدی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)