معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

بیا ای همنشین سرد پاییز ، به آواهای شب هایم درآمیز

1395/7/26 16:24
نویسنده : مامانی
543 بازدید
اشتراک گذاری

فصل مهر ، فصل رويش جوانه های اميد، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسيد، فصل مهر ، فصل آشنايی با خدا، فصل خوشه چينی ستاره ها، فصل همكلاسيهای ديروز و هم نيمكتی های امروز، از راه رسيد.
امروز زنگ آگاهی به صدا در می آيد و پرچم دانش برافراشته می شود، درب گلستان معرفت گشوده می شود و صدای جنب و جوش و شور و هياهوی بچه ها، فضای مدرسه را پر می كند.
ياسمن ها از قصّه های ديروز می گويند و معلمين درس امروز می دهند و كبوتران وجود را به پرواز در می آورند، تا به دانش آموزان درس خوب زيستن را بياموزند.
و سخنی با تو دارم اي معلم، آن گاه كه بر گوهر وجود، آيه ی مهر مي نشانی ... نور در گلدان انديشه ام می نگاری ... جوهر وجود را با آيات الهی به شفافيت شبنم دل مي نمايی ... صف‍حه ی سفيد ذهنم را با كلامت قلم مي زنی ... در گوشم آهنگ مهر مي خوانی ... دستانم را با ساختن بنای زندگی آشنا مي سازی .... با نگاهت شالوده ی وجودم را شكل مي دهی و بر رسايی ها و نارسايی هايش صيقل مي كشی.

تو رفته ای که بی من تنها سفر کنی
من مانده ام که بی تو شب ها سحر کنم
 
تو رفته ای که عشق من از سر به در کنی
من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم.

 

پسرم لباسهایش را پوشید و بوسه ایی برگونه ام زد و رفت ... و این اولین روز رفتن به پیش دبستانی او بود...

و نمیدانم اشکهایم باید از روی دوری باشد یا خوشحالی...پسرم بزرگ شده است و دیگه مثل قبل وابستگی به من نداره و این یعنی استقلال....

پسرم بزرگ میشود و در مقابل چشممان قد میکشد..خداراسپاس میگویم که لایق این موهبت هستم.

مادری زیباترین حس دنیاست

معراج به تئاتر پاییزه میرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)