معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

معراج میترسهههه

1391/6/27 14:56
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز که متوجه شدم قند و عسل مامانی میترسه . آخه تو خونه هرجا که میرم دنبالم میاد ، براش که کارتون میذارم دسته منو میگیره میگه اَیین اَیین (یعنی زمین بشین تا من نگاه کنم ) نمیدونم چیکار کنم؟؟سوالسوالسوالسوال

فندوق مامانی کلی کلمه یاد گرفته.البته بازم میگم همه کلمات رو میگه ولی دست و پا شکسته. که همین باعث شیرین زبونیش میشه ،فقط بلد نیست جمله سازی کنه گریهگریهگریه

هَرا   : خراب

پایه : پاره

اَیا : سلام

دوده : گوجه

هیل : فیل

ق تی : قرتی

دُهتر :دختر

میگم بابا مجتبی کجا ؟ رفته میگه : کا : کار

اومه :اومد

پیشی چی میگه ؟ میووووووووو  میووووووووو

داغ : داغ

اِننا : النا ( اسم عروسکش)

حمو : حمام

نانی : نازی

اَمبو : زنبور

اَمی مَمَ : امیرمحمد

اَ : اسب

قو اِ : قورباغه

معراج حیوونهای باغ و وحش ش رو میشناسه از جمله : فیل ، شیر ، گورخر ، خرگوش ، پروانه ، ببعی ، گاو ، زرافه ،

معراج اعضای بدنشون رو هم میشناسه حتی دُم و سُم حیوانات رو هم میشناسه.

کل اعضای بدن خودش هم میشناسه هوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 16:24
لینک جدید دخترم راثبت کنید وبه من روحیه بدید تا زودتر کل وبلاگ دخترم را به نی نی وبلاگ انتال بدم و بنویسم
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:20
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم... دوستون دارم و منتظرتون هستم راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)