معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

18 ماهگیت مبارک

1391/6/20 15:38
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم قند عسلم امروز 17 ماهگی رو تمام کردی و وارد ماه جدیدی از زندگیت یعنی 18 ماهگی شدی .واقعا که چقدر زود گذشت 18 ماه کنار هم بودن ،کنار هم ماندن ،کنار هم خوابیدن و کنار هم زندگی کردن خیلی خوشحال و راضیم که خداوند دلبری چون تو به من هدیه داد . چرا که اگر این روزها کنارم نبودی چقدر سخت میگذشت . این 18 ماه به لطف خدا خیلی رشد کردی و خیلی مطالب یاد گرفتی جوری که بعضی ها میشنوند و می بینند باعث حیرتشون میشه . امیدوارم مرحله به مرحله زندگیت موفق و سربلند باشی

 

چند روز پیش رفته بودیم خونه دایی مجید که نینی شونو ببینیم ولی شما انقدر شیطونی و اذیت کردی (البته کمی هم حس حسادت داری)که یکدفعه چاقو رو برداشتی و فرار کردی یک لحظه دیدم جیغ میزنی اومدم دیدم انگشت اشاره سمت راستت بریده الهی بمیرم از جیغ  من بیشتر ترسیدی و گریه زاری کردی

ازشما میپرسم دستت چیشده؟ میگی : بوریده

میگم باچی ؟ میگی : بابو

میگم چی اومد ؟ میگی : هون

الهی قربون شیرین زبونیت برم گلی مامان.

همیشه عاشقانه دوستت دارم جوجوی کوچولوی مامانی

دو روز پیش رفته بودیم خونه عمه زهرا امیر علی و معراج داشتن بازی میکردن که معراج یکدفعه و با سرعت بالا خورد به ستون وسط خونه  کلافهاسترساسترساسترسدل مامان آتیش گرفت(سمت راست صورت پیشانی)

زخمی شده

 

دیروز خونه عزیز بودیم داشتیم میرفتیم گردش جلوی در معراج سر خورد و افتاد ... الهی مادرت بمیره و هرچی درد و بلای تو بیاد برا من 

زخم صورت

قربونت برم که میگم معراج چیشد ؟ میگی : اوتاد(افتاد)

قربون زخم روی صورتت بشم عزیزم

***********

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)