معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

روزمرگی های معراج

1391/6/15 16:26
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری حدود ساعت 9.30 از خواب بیدار میشه 

بعد از اینکه از خواب بیدار میشه اول مامانی رو بیدار میکنه .البته من خودم بیدارم خودمو به خواب میزنم که شما رو تحت نظر بگیرم و بعد از کمی شیرین کاری و بازی و دست و رو شستن صبحانه میل میفرماید از جمله :  

نیمرو یا تخم مرغ آبپز رنده شده با ساقه طلایی یا املت که خیلی دوست داری یا تلیط شیر  یا نون پنیر که چون خیلی کم میخوری زیادبهت نمیدم

ساعت حدود 10.30 میوه میخوره که ترجیح میده تو این فصل خیار یا هلو باشه البته هوندونه (هندوانه) هم دوست داره

و بعد کمی کارتون نگاه میکنه و سر به سر مامانی میذاره نمیذاره من آشپزی کنم البته اگر میوه نخوره چندتا پسته و بادوم رو میکوبم و بهش میدم ساعت 13 وقته ناهاره و درجازدن معراج به هربهانه ایی میخاد از غذا خوردن فرار کنه  ولی مامانی رضایت نمیدم و بقیه ماجرا... تازگیا همه چیز میخوره فقط بعضی وقتها که غذا خشکه مثل کباب یا ماهی براش یه جور دیگه غذا درست میکنم ... معراج عاشقه غذاهای ابکیه مثل آش ،سوپ ، و تلیط آب ماهیچه

ساعت 13.30الی 14 وقته خوابه که مامانی تازگیا موقع خواب ظهر بهش ممه نمیدم و منم کنارش میخوابم که اونم بخوابه

این موقع است که میام سراغ اینترنت

حدود ساعت 16 از خواب بیدار میشه و وقته خوراکیه که معمولا بستنی و بعضی وقتها دور از چشم بابایی پفک و چیپس هم هست

ساعت 17 موقعی که بابا میاد وقته عصرانه است از جمله نون و خامه، کَستر، حریربادام یا سیب زمینی سرخ کرده

ساعت 18.30وقته ورزش و دچرخه سواری که معمولا سه نفری میریم البته گاهی هم مامانی با معراج یا بابایی با معراج

ساعت 20.30الی 21 وقته شامه و بعد کلی بازی با بابایی و کشتی و توپ بازی و  ....

معراج همیشه ساعت 22 میخابه این بود برنامه همیشگی معراج البته خونه خودمون وآخر هفته ها که خونه نیستیم کمی این برنامه تغییر میکنه

خب گل پسری مامانی چطور برم سر کار ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای معراج
20 شهریور 91 14:11
مرسی همسر عزیزم .واقعا که خسته نباشید .به خاطر همه زحماتی که میکشی ممنونم . وخیلی هم دوستت دارم
مامان امیر علی
12 مهر 91 13:47
سلام خانمی ممنون به ما سر زدید .امکان نداره من سوالی که ازم پرسیده باشن را جواب نداده باشم حتما یا من ندیدیم یا شما ندیدید نمی دونم چی شده به هر حال در خدمتم برای عر سوالی


مرسی عزیزممم