معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

نامه ای برای تو...

1391/6/10 14:37
نویسنده : مامانی
199 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه به یاد داشته باشیم که گاهی نامه نوشتن برای کودکمان باعث میشود که کودک ارتباط بیشتری با ما برقرار کند . این نحوه نامه نوشتن ممکن است در سنین مختلف و برای کودکان مختلف متفاوت باشد گاهی نامه میتواند با دو کلمه شروع و تمام شود ."دوستت دارم " اما همین دو کلمه تاثیر بسزایی در روحیه کودک دلبند ما دارد .

پس بیایید گاهی این کار را امتحان کنیم . موفق باشید

سلام عزیز دلم !معراج مامان  ! روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر ازقبل می شی و منو میبری به روزهای خوش کودکی و نوجوانی خودم  .. روزهای خوش و شیرین بازی و سرگرمی و شیطنتهای کودکانه که تمام دلخوشیمون همین بود .

گل قشنگم !  این نامه یا بهتره بگم این حرفها فقط و فقط برای خود تو نوشته شده و مختص خودته ! پس حسابی گوش کن و همه رو به خاطر بسپار . این حرفها و نکته ها برای  برای تو پسرک شیطون و بازیگوش خودمه که فعلا هیچ  غم و غصه ای نداری و روز و شبت رو فقط به بازی میگذرونی امیدوارم که هیچوقت هم غم و غصه نداشته باشی و همیشه شاد بمونی اما دلبندم !تو یادت نیست و شاید هم هیچوقت نتونی به یاد بیاری که من برای داشتن تو دلی را به دریا زدم که روزی از آب هم واهمه داشت !!

مردکوچکم ! به خاطر بدست آوردن تو از همه گذشتم و خودخواهانه و با تمام وجود از خدایم تقاضای داشتن همه دنیا "تو"را نمودم و چه زیبا و بدون هیچ چشمداشتی پروردگار مهربانم این رو پذیرفت و تو شدی تمام دنیای من !

با خودم عهد بستم که حالا که خدا منوبرای تو و تو رو برای من آفریده  قدر این روزها ، شبها و دقایق روبدونم و تمام این ساعات را با عشق و محبت به تو سپری کنم . شاید گاهی از فشار زندگی و خستگی تو روناراحت کنم یا داد بزنم  اما گل قشنگم بدون که اینها زود گذره و بعدبا اینکار خودم بیشتر از تو ناراحتم که چرا اینجور باهات برخورد کردم  ! تنها خواسته ام ازت اینه که تا زنده ای زندگی کنی و شاد باشی و امیدوارم فردایی پر از عشق و امید داشته باشی .

عشق به پروردگارت و پدر و مادری که حالا تو شدی تمام وجود آن دو . و امیدوارم که خدای خوبم آنقدر عمر به من عطا بفرماید که بتونم ذره ، ذره بزرگ شدن و قد کشیدنت رو ببینم و یاریت کنم .

آرزویم همه این است که در همه حال مراقب رفتار و کردار خودت باشی تا در زندگی در چنگال انسانهای طماع و گرگ صفت گرفتار نشوی ،نرنجی و کسی را نرنجونی و مهمتر از همه اینکه در زندگیت مغرور نباشی . !

شاید گاهی زندگی به وفق مرادت نباشه . اونطور که تو بخوای نچرخه اما با این وجود هیچوقت نا امید و دلگیر نشو! نترس! قوی باش و بدون که بعد از هر شکستی پیروزیه . کافیه که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده جلو بری  ! همیشه کارهای مهمتر و اونهایی که اهمیت بیشتری دارند را اول انجام بده و گاهی ناچارا برخی برنامه ها رو از زندگیت حذف کن! پس همیشه مراقب باش از زندگیت چه میخوای و چقدر میخوای !!! و یه چیز دیگه همیشه خاطرات خوش و شیرین زندگیت رو یادداشت کن تا گهگاهی از خستگی و فشار زندگی اونها رو بخونی و شاد بشی اما خاطرات بد رو نه بنویس و نه تو ذهنت نگهدار! بزار خاطرات بد کوتاه و زود گذر باشن و زود هم پاک بشن !

در آخر بدون که تا جان در بدن دارم پا به پای تو خواهم اومد . و مراقبت خواهم بود . تا روزی که مطمئن بشم که درسهام را آموختی و در زندگیت به کار گرفتی تو رو رها میکنم یا بهتره بگم ازادت میذارم که مسیر زندگیت رو خودت انتخاب کنی . اما در این رها ساختن هیچوقت نمی تونم از اشکهام برای تو بگذرم ....واصلا نیازی نیست که در رسیدن به خواسته ات به من و عشق من به خودت فکر کنی ! نگران من نباش به فرداهات و برنامه هات بیاندیش.

و اگر هم خدایی ناکرده به بن بست خوردی یا مشکلی برات پیش اومد دوباره به سوی من برگرد زیرا که قلب من همیشه و در همه حال فقط و فقط برای تو می تپه . و هنگامی که سیل مشکلات به تو هجوم بیاره نخواهم گذاشت که غرق بشی . تو مال منی  ! مال خود خودم !عزیزی و گرانبها ! با تمام وجودم دوستت دارم .و اینو همیشه یادت باشه : هر چی آرزوی خوبه مال تو ! خاطرات شیرینش هم برا تو ذهن من موندن کافیمه !

                                             قربانت مادرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)