معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

درد دل

1391/6/8 14:58
نویسنده : مامانی
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خداجونم

خوبی؟ می خوام دوباره بیام خونت ولی روم نمیشه

سرم پایینه چون به حرفات گوش ندادم، دختر خوبی نبودم،

ولی بخدا قسم عاشقتم، خیلی دوستت دارم، حتی بیشتر از پدر و مادرم. من باورت دارم و می دونم که تو این دنیا تو بهترین کس منی

فقط بعضی وقتا دزدکی چشم ازت می دزدیدم. ولی تو همیشه همراه و مراقب من بودی و هستی

تو همیشه بهترینی...

بهتر از پدر و مادرم...

بهتر از همه...

واسه همینه که همه دوستت دارن

هر چقدر هم که بد باشن بازم  ته دلشون عاشق تو هستن.

تو رو باور دارن و می دونن که تو چقدر خوبی، می دونن که همیشه صلاحشونو می خوای

ولی ما آدما بازیگوشیم دیگه، تو ببخش مارو.

من می دونم چقدر دوستم داری، و حضورتو همیشه تو زندگیم حس کردم.اینو از ته قلبم می گم

از اول زندگیم، تو همه مراحل زندگیم کمکم کردی، حتی چون به صلاح من نبود تو یه کاری کردی که دقیقاً فهمیدم که کار کار خودته! تو این کارو کردی که من بتونم پیشرفت کنم، بعدش با یه دنیای تازه آشنا شدم. با دوستان زیاد و جدید! بعد از اون بازوقتی دیدی انگار یه خورده غافل شدم باز یه شرایطی رو به وجود آوردی که قدر بدونم.

من زندگی صاف و همواری نداشتم، تو زندگیم موانع زیادی وجود داشته اما تو کمکم کردی که به بهترین نحو این موانع رو از پیش رو بردارم. حتی گاهی وقتا خودم دیدم که چجوری موانع رو از سر راهم برداشتی.

هی خدا چی بگم اگه اینجوری بخوام ادامه بدم یه تومارمی شه. خلاصه الآن هم باز احساس می کنم که کنارمی و در حالی که دستت روی سرمه داری منو همراهی می کنی.

خیلی ممنونم خدا جونم. الهی من فدات بشم.

ای فدای تو همه بزهای من

ای فدایت هی هی و هی های من

نکنه یه وقت به حال خودم رهام کنیاا! چون من از تنهایی می ترسم. می ترسم راه رو گم کنم

اگه تو دستمو ول کنی زمین می خورم

پس همچنان با من باش

بذار تو رو حس کنم

بذار عاشقت بمونم

کمکم کن که آینده موفقی داشته باشم.

کمکم کن که موفق بشم.

کمکم کن که خوشبخت بشم و از زندگیم راضی باشم و لذت ببرم

هیچوقت فراموشت نخواهم کرد

هرگز خوبیهاتو یادم نمی ره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)