معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

آغاز هفتمین سالروز پیوندمان مبارک

1392/2/23 12:56
نویسنده : مامانی
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

معراج عزیزم ، مینویسم تا بدونی

86.02.22  اولین روززندگی من و بابایی بود ...گاهی با خوشی و شادی گاهی با ناراحتی و دلتنگی .همسر عزیزم ،به خاطر تمام زحماتی که تو این شش سال برای زندگیمون کشیدی مچکرم.

امیدوارم  که هفتاد سال دیگه زندگی خوشی با هم و در کنار هم داشته باشیم.

 

محبوب نازنین

تو آنقدرمهربانی که وقتی با تو نشسته ام خود را خوشبخت میبینم و هر جایی که با تو باشم آنجا را بهشت میدانم .

وقتی از تو دورم خود را در دوزخ حس میکنم و آنقدر حس بدی به من دست میدهد که تمام زیباییها برایم زشت است . ولی زمانیکه در کنار تو قرار میگیرم مثل برفی که در آفتاب آب میشود غمهای من فراموشم میشود و همه را زیبا میبینم و از هر زیبایی لذت میبرم. اگر بدانی تورا چقدر دوست دارم...

 

گذشت آن روزگاران تا که خداوند هدیه ایی ارزشمند به ما داد و آن هم معراج عزیزم است. که با وجودش توی زندگیم دلگرمی و ارامشم  صد برابر شد.

خداوندا سپاسگزارم به خاطر همه چی ...

 

 

این هم از نمک زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:58
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .