معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

معراج مامانی و بابایی رو میترسونه

1391/8/30 14:16
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

معراج از بچگی از کلمه "" آقا اِ ""میترسید ... تا اینکه دوماه پیش بطور جدی این کلمه از زبان ما افتاد و هیچ وقت دیگه تکرارش نکردیم . چند شب پیش موقع خوابیدن معراج نا خداگاه به بالای تخت ضربه زد و یه صدایی در اومد و گفت : آقااِ    من و بابایی رو میگی یک دفعه زدیم زیر خنده و خیلی هم خندیدیم . که چی ؟؟؟

معراج پیش خودش میگه : سر من شیره میمالید؟ من خودم ختم روزگارم 

خیلی بامزه بود و من هم خیلی خوشم اومد که پسرم باهوشه و فهمیده ما چند ماه گذشته چیکار میکردیم...

از معراج میپرسم پرنده ها چیکار میکنن ؟ میگه : پَوا(پرواز)  میگم کجا ؟ میگه : آقِمو(آسمون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیارش
30 آبان 91 14:53
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 آذر 91 11:11
افرین به این پسر باهوش