معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

پاییز زیبا و عروس فصل هاست

1391/8/14 16:49
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

*تا وقتی که تو هستی، تا لحظه ای که یادتو در خاطر من جاریست! تا زمانی که دستهای گرمت همراه دستای خسته ای منه! تا وقتی که نگاهت تنها پناهگاه و تکیه گاه نگاه سرگردان منه! تا زمانی که تو همسفر جاده زندگی من هستی! تا وقتی که شونه های تو امن ترین جای دنیاست برای من

! من زنده هستم

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل پاییز راه می روی

برگ درختان انتظارمی کشند زود تر از دیگری  پاهایت را بوسه بزنند . . .

چندتتا از عکسهای پاییزی معراج خان

معراج به عشقه دَدَ رفتن داره به زور میخنده ... کاملا معلومه

پاییز

پاییز

پاییز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نغمه
24 آبان 91 18:53
سلام زینب جون خوبی؟ چه پسری شده این آقا معراج....قند عسل شده...خدا حفظش کنه...چه بافتنیه خوشگلو خوشرنگی ÷وشیده؟ هنر شماست هنرمند؟


مرسی عزیزم خوبیم.ممنونم اره برای خودش اقایی شده.نه بابا من از این هنرها ندارم دست بافنده درد نکنه. مرسی که به ما سر میزنی سلام برسان