معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

پسر مهربونم...چقد تو ماهیییی

1391/7/11 15:19
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

آخه حرفی هم برای گفتن میمونه؟؟؟؟

سبزی پاک کردن

 

دیروز بعد از اینکه آب خوردی طبق معمول بقیه شو ریختی زمین ولی فورا خودت گفتی : تَیی تَیی(تمیز میکنم )

دستمال کشیدم

 

آخه شما چقدر مهربونی؟؟؟خدا؟؟؟؟البته ناگفته نماند مهربونیت مثل باباته

که عزیز دل منه و خیلی هم دوسش دارم

آب دادن

 

معراج داره ادای باباشو در میاره هم باکامپوتر کار میکنه هم با تلفن صحبت میکنه...

دیروز غروب رفتیم پارک و شما هم درخواست کردی تنهایی میخایی قدم بزنی...

پارک

تاب تاب سواری

معراج عاشق دالی بازیه...

نمیدونم چرا گل گلی مامان از سرسره میترسی؟؟؟؟؟؟؟

دالییی

معراجه عزیزم چند روزیه که صبحها که  از خواب بیدار میشی همش بهانه بابایی رو میگیری و همه جا رو دنبالش میگردی و با صدای بلند داد میزنی : بابایی بایی ، بابایی بایی  و من از شما میپرسم بابایی کجاست ؟ میگی : کا ، کا(سرکار)

معراج گلم ماه وستاره رو تو آسمون تشخیص میدی چند روز پیش غروب رفته بودیم بیرون و ستاره ایی تو آسمون نبود و شما همش میگفتی :

اِتاره اِتاره نی نی(ستاره نیست)...شبها که ماشین سوارمیشیم شما شیشه رو تا آخر میکشی پایین و سرتو میذاری رو در و همش ماه رو نگاه میکنی. قربون روح لطیفت برم فندق مامان

معراج به جوراب میگه : بوبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه کوچولو
11 مهر 91 15:13
سلام سید کوچولوی ناز خوبی عسل؟به منم سر بزن شیرین گندمک
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 10:17
دست پسر کوچولومون درد نکنه چقدر پسر مهربونی است که به مادر کمک می کنه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 14:05
دوست خوبم سلام اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم ) دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم ) پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید دوستتون دارم یک عالمه
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
10 آبان 91 12:35
سلام وبلگ قشنگی دارید به ماهم سربزنید