معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

این روزها و معراج

1391/5/7 13:45
نویسنده : مامانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم . چند روزی که گذشت شما کلی خوش گذرونی کردی خداروشکر. آخه چند روز اول هفته کلی مهمون داشتیم. دوروز عمه زبیده و عمه کبری با بچه هاشون اینجا بودن. روزآخر هم عمه زهرا و امیرعلی و عزیزو آقاجی اومدن. آخرین شب هم همسراشون اومدن به شماکه کلی خوش گذشت با آرزو ، علیرضا ، نیایش ، امیرعلی و کلی ذوق میکردی و شیطونی.یک روز هم رفتیم پارک  عکسهارو مشاهده فرمایید.

پارک

شما عاشق تاب تاب عباسی هستی...

پارک

یه خبر خوب دیگهههههههههه:

7+1  شما یه دندون دیگه هم در آوردی.مبارک باشه نازگلی....(دندان آسیاب بالالثه سمت چپ)


معراج جون یاد گرفته میگه :

پَپو (پتو) ، قویی (قوری،قوره) ، اَنا(انار) ،باطی (باطری)

 

 

ازمعراج میپرسم :

کی ازهمه قشنگتره؟ میگه: من من  ـ  کی ازهمه باهوشتره: میگه:من من  ـ  کی ازهمه خوشگلتره: میگه:من من  ـ  کی ازهمه کچلتره: میگه:من من

معراج پتو بازی خیلی دوست داره . میشینه تو پتو میگه منو بکشید. اگه حرفشو گوش نکنیم محراب رو میذاره روی پتو و خودش میکشه

پتوبازی

آخر هفته چون باباجی و عزیز نبودن فقط رفتیم خونه آقاجی(بابای بابا مجتبی)طبق معمول کلی بازی و شادی کردی

عزیز رو مجبور کردی بره برای پیشی غذابیاره که شما بهش غذابدی

و بعد حکم کردی که پمپ رو بزنن برق و آب بازی کنی....

آببازی

غروب هم برای اینکه بیشتر خوش گذرونی کنی رفتیم باغ و سرِزمین آقاجون.و شما کلی نظرات کشاورزی دادی.......

زمین کشاورزی

ناگفته نماند کلی هم میوه چیدی.

میوه چینی

دسته آقاجی درد نکنه چون خیلی زحمت میکشه که ما براحتی میوه بخوریم.ایشالا120ساله بشی .

موقع رفتن کمی بارون اومد و رنگین کمان پیداشد و شما شاهد دومین رنگین کمان زندگیت بودی...

معراج و رنگین کمان...

رنگین کمان

 

پسر عزیزم این روزابدجوری اذیت میکنی.مهدکودک هم دیگه تحمل نمیکنی مامانی مجبور شدم فکر کار رو دیگه نکنم به خاطر شما تا یک سال دیگه.امیدوارم در آینده بفهمی و قدر بدونی که به خاطر شما چه کارا که نکردم. البته اول از خدا میخام سلامتی کامل رو به شماگا پسرم بده و بعد ....

خداوندا شکرت به خاطر همه چیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا
2 مرداد 91 11:42
دندون نو مبارک

امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی
جای ما را هم توی باغ پدربزرگ خالی کن

مرسی عزیزم حتما.
مامان زهرا
6 مرداد 91 11:26
سلام مجدد راستی اسم من مرضیه است اسم شما ؟؟ کدوم شهر ایران زندگی میکنید؟