معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

پسرم،دوستت دارم

1391/4/21 16:51
نویسنده : مامانی
289 بازدید
اشتراک گذاری

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست

ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم

و تو را آنگونه که میخواهی دوست دارم

ای مهربان - پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود

و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید

تبسمی از تو مرا کافیست که  از هیچ به همه چیز برسم

 

معراجه عزیزم باتمام وجود عاشقت هستم و با توزندگی میکنم و با تو زنده هستم.مامانی جونم نمیدونی بعضی وقتها که یه اخم کوچیک بهت میکنم از درون آتیش میگیرم و تو ناراحت میشی میخام برای همیشه بمیرم.

معراج یادگرفته میگه : مامانینَب(مامان زینب) ، بابو (چاقو) ، جیگَ(جیگر) ، عَتَ (عسل) ، نا(ناز) ،

عَزی (عزیز)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
21 تیر 91 16:54
سلام منم با شما موافقم