معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

معراجم رفته مهدکودک

1391/2/25 14:36
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 91.02.24 چند بار معراج رو تستی بردم مهدکودک بطورنیمه وقت که مطمئن بشم پسرم اونجا رو دوست داره ولی امروز  اولین روزیه که پسرم بطور جدی رفته مهد. خدای من دلم خیلی براش تنگ شده از وقتی او مدم خونه نتونستم هیچ کاری کنم ، دلم به هیچ کاری نمیره.

پسر عزیزم: این کار رو به خاطر خودت کردم چون تازگیا طرف بچه ها نمیری و به ما بزرگترها وابسته شدی با هم سنای خودتم اصلا بازی نمیکنی میدونم اولش برای تو پسرم هم خیلی سخته ... خیلی دلتنگتم

ولی میدونی معراج جونم باید یادبگیری که مستقل باشی و بدون تکیه به ما برای خودت مَردی بشی . ولی به این معنی نیست که تو تنهایی مطمئن باش بعداز خداوند متعال ما همیشه نگهدارت هستیم حتی شده جونم رو میدم که خاری به پای نازت نره مطمئن باش قناری مامانی.

 

خداحافظ طلوعم / خداحافظ غروبم

خدا حافظ تو ای تنها امیدم / خداحافظ تو ای تنها امیدم . . .

امروز صبح وقتی داشتی به عشق دَدَ رفتن ذوق میکردی اشک توچشمهام جمع شد. چون نمیدونستی داری از مامانی دور میشی و داری میری مهد

معراج داره میره مهدکودک

داری میری مهدکودک

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم / توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد / چشماتو گریون ببینم . . .

معراج 6 ساعت مهد موند و ساعت 4بعدازظهر رفتم دنبالش.عزیزم وقتی که بغلت کردم انگار دنیا تودستام بود.ولی خیلی پسر خوبی بودی مربیت خیلی ازشما راضی بود به خاطر همین مامانی برات یه جایزه خوشگل خریدم فقط مشکل اینجاست که از دست غریبه ها غذا نمیخوری...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نغمه
25 اردیبهشت 91 9:04
امیدوارم تو مهد کودک دوستای خوب پیدا کنه و بهش خوش بگذره....


مرسی عزیزم.ممنون که به وب پسرم سرمیزنید
مامانی طهورا
27 اردیبهشت 91 23:47
سلام عزیزم خیلی ممنونم از محبتتون خوشحال شدم از آشناییتون وب قشنگی دارین
خدا حفظ کنه گل پسرتونو
بازم بیایین پیش ما


مرسی عزیزم حتما.
ارشیاهنرور
16 خرداد 91 11:35
معراج جون مهدکودک رفتنت مبارک=


مرسی عزیزم.ممنونم که به وب من سرمیزنی.بوس