معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

نوروز 1391

1391/1/21 15:39
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سال جدید رو به همه ازجمله پسرم ،همسرم ،خانواده ام ،نی نی وبلاگی هاو تمام دوستانی که به وب معراج سر میزنن تبریک میگم. امیدوارم همه نی نی ها صد سال بهتراز این سالها رو داشته باشن.

از اونجایی که عروسی عمه فاطمه(عمه معراج)تو تعطیلات نوروز بود مامانی نتونستم به وبلاگ معراج سر بزنم آخه سرم خیلی شلوغ بود.

موقع سال تحویل معراج بغل مامانی بود بابا هم قرآن میخوند.منم همش مراقب بودم که قناری چیزی رو بهم نزنه....به خاطر معراج مجبورشدیم سفره مختصری گوشه خونه روی میز پهن کنیم

 

سفره هفت سین

سیزده بدر

روز سیزده بدر اول رفتیم باغ باباجون(بابای مامان زینب) بعد ازناهار رفتیم باغ آقاجون(بابای بابا مجتبی)

به ما که خیلی خوش گذشت  امیدوارم به همه خوش گذشته باشه

سیزده بدر

سبزه گره زدن

ناقلاخان معلوم نیست چه دعایی میکنهخندهخندهخندهخنده

سبزه گره زدن

معراج جونه من ازاونجایی که روابط عمومی بالایی داره با یه خرگوش دوست شده بود

دوستی باخاله خرگوشه

هرچی بهش میگفتیم بسه دیگه سبزه گره نزن حرف گوش نمیکرد

خیلی زرنگی

 

راستی معراج ماهی قرمز خیلی دوست داره به خاط همین عزیز(مامانه مامان زینب)ماهیشونو انداخت تو تشت که معراج بازی کنه ولی معراج خفه اش کرد..گریهگریهگریه

 

پسر عزیزم: امیدوارم امسال را به خوبی و با موفقیت بگذرانی عزیزدلم،کوچول موچوله من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مبین فرفری
15 فروردین 91 16:29
سلام عزیزم سال نو مبارک فکر میکنم همین سفره هم یک ساعتی پهن نموند درسته ؟چون من دوسال سفره عید رویه کابینت پهن میکنم از دست این نفس
نغمه خبازی
20 فروردین 91 17:23
سلام زینب جان به ما هم در کنار شما در روز 13 فروردین خیلی خوش گذشت.....
انشااله عمو و زن عمو همیشه پاینده باشند.....


به ماهم خیلی خوش گذشت درکنارشما مچکرم