معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

معراج مهمان دعوت میکند

1392/6/10 11:28
نویسنده : مامانی
185 بازدید
اشتراک گذاری

باغ

هفته پیش که خونه عزیز بودیم خاله فاطمه اینا هم بودن. شما بچه ها چه آتیشی که نسوزوندید به خاطر اینکه ساکت بشید گفتم بچه های خوبی باشید هوا خنک شد بریم بیرون. بعد گفتی : اره بریم باغ

این شد که زنگ زدیم به آقا جون و بعد با خاله فاطمه اینا و عزیز و بابا رضا رفتیم باغ.

شما هم دسته ثنا و ستایش رو گرفتی و رفتین با هم دور زدین و همش میگفتی : بیایین بیایین نترسین هاپو با من دوسته

پات گلی شد

یه دفعه رفتی تو گل و پاهات کثیف شد گریه میکردی و میگفتی :

من از گِل میترسمممم

عمو محمد کلی سر به سرت گذاشت و میگفت : از هاپو نمیترسی از گِل میترسی؟؟؟

رفتی پیش هاپو و گفتی : بیا دخترا رو گاز اِگیر

چه بلایی شدی ململکم

باغ

 

این که باید

فراموش ات می کردم را هم

فراموش کردم !

تو تکراری ترین حضور ِ روزگار ِ منی

و من عجیب ؛

...به آغوش ِ تو
از آن سوی فاصله ها

خو گرفته ام

 

اینک معراج برای مهمانهایش میوه میچیند

باغ

 میگه : بچه ها شما بلد نیستین باید اینجوری بچینید نگاه کنید

میوه چینی

جالبه هر جا که میرفتی خودت جعبه رو بلند میکردی و میبردی

میوه چینی

الهی قربونت برم ... چقد عاقل شدی چقد بزرگ شدی عزیزکم. خیلی هم شیطون شدی

مامانی جونم خیلی اذیتم میکنی تازگیا دیگه اصلا حرفمو گوش نمیکنی و هرکاری که دوست داری انجام میدی و به خاطر غذا خوردنت هم خیلی با هم مشکل داریم چون خیلی بد غذا شدی و با زور  غذا میخوری

میوه چینی

میوه چینی

آقاجون و عزیز مچکریم.انشالا خدا به باغتون برکت بده

***********************

معراج بلال دوست نداره ه ه ه

بلالمیگه مامانی دستام ، دهنم ، کثیف میشه

قربونت برم پمسلکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)