معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

معراج و خونه جديدش

1391/12/22 9:12
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم ناز خوشگلم این روزا خیلی سرم شلوغ بود و نتونستم به وبت سر بزنم  البته اینترنت خونه جدیدمون هم وصل نیست . بالاخره اسباب کشی کردیم و جابه جا شدیم  و تو این مدت هم شما کلی شیطنت و بازی گوشی کردی  که زیاد یادم  نبوده که برات تعریف کنم . یکی از بهترین شیرین زبونیهات اینه که :

وقتی کار اشتباهی انجام میدی و خودت هم متوجه میشی ، صداتو نازک میکنی و با یه لحن قشنگ میگی : مانی جون قهری؟؟؟ ومن جواب نمیدم و باز هم تکرار میکنی  تا وقتی که بگم قهر نیستم ادامه میدی .

و بعد میگی |: هِتَتی (ببخشید) مانی جون آشتیی

ومن میگم : بله

و بلند میشی و منو میبوسی .

الهی قربون دله نازک و مهربونت برم خیلی مهربونی . بعضی وقتها پیش خودم فکر میکنم که قدرت رو نمیدونم و خیلی ناراحت میشم .

 پسر عزیزم خیلی دوستت دارم . از صمیم قلبم خدای مهربون رو شکر میکنم که همچین پسری رو به من هدیه داده .

خداجونم سپاس گذارم از این همه مهربانیت

تو این مدت یکی از مشغله هامون خرید عید جنابعالی هم بود ،البته هنوز تمام نشده و همچنان ادامه دارد

چند روز پیش  صبح که از خواب بیدار شدی هوا گرفته بود  ، گفتی : مامان جون  برف اومده؟

( الهی قربون فهم و شعورت برم  که انقد عاقل شدی )

رفتیم رو ترانس دیدیم بله کلی برف اومده جوری که سه روز طول کشید تا آب شد.

این روزا خیلی بهت سخت میگیرم . چون هم فرشها رو شستیم و هم اینکه دکور خونه طوری شده که نباید از حدت بگذری و به خاطر این موضوع خیلی ناراحتم چون تنها گل پسرم تو خونه راحت نیست. ولی خب مامانی باید حق رو به من بدی و زیاد از دستم ناراحت نشی باشه....

چند روز پیش خیلی با هم بحث کردیم . سر اینکه تنها باید تو اتاقت با وسایلات بازی کنی و اونها رو بیرون از اتاقت نیاری و آخر ش هم که یه کاری کردی که مامانی رو شرمنده کردی .یعنی ده دقیقه ایی تو اتاقت بودی و بعد در اومدی و گفتی : مامانی بیا اتاق معراج

وقتی اومدم اتاقت شاخ در آوردم گفتم : چیه ؟

با خونسردی گفتی: قطار ماشین

باورم نمیشد بغلت کردم و محکم فشارت دادم . یه وقتایی یه کارایی میکنی که شاخ در میارم. ملاحظه بفرمایید.

به یک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!! فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!! به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت: نه نشد !! به فرشته گفتم:چرا؟!فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن

خداوندا، به تو امیدوارم و به تو توکل کرده ام.به من جرأت بده تا قدرتمند شوم. می دانمکـه بـرای رو بـه رو شـدن بـا دغـدغـه هـــای زنـدگـی ام نـیاز بـه قـدرت و جرأت دارم و ازطـریق قـدرت تـو می توانم نرم تر از فرشته و قدرتمند تر از شیر باشم . . .

.:: آدمک آخر دنیاست بخند ، آدمک مرگ همین جاست بخند ، دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند ، آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ، آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل من تو تنهاست بخند!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی طهورا
21 اسفند 91 23:52
خونه جدیدت مبارک باشه سید کوچولو
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:56
دوست گلم این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره. با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.
مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:16
سلام سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید در پناه مولا باشید التماس دعا
نازی
20 فروردین 92 2:17
مبارکه عزیزم انشالا 120 ساله شی
نازی
20 فروردین 92 2:17
مبارکه عزیزم انشالا 120 ساله شی
مامانی درسا
20 فروردین 92 3:07
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی وسلامت
سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 فروردین 92 3:43
عزیزم تولدت مبارک
مامان حسین جون
20 فروردین 92 11:50
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
مامان سونیا
20 فروردین 92 15:30
,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
20 فروردین 92 23:43
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم