معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

شیطونی های معراج در اسباب کشی....

1391/12/2 16:03
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

 

 معراج جونم ، این روزا انقد شیطونی و اذیت و شیرین زبونی میکنی که خودم نمیدونم چیکارت کنم ؟؟؟؟

تازگیا یاد گرفتی میری داخل اتاق میشینی و با جدیت میگی : قهرم

هر وقت عصبانی هستی یا کاری که دوست داری انجام بدی و نمیزارم همش میگی : برو برو خونتون ، برو خیابون

وقتی صدای یه ماشینی رو میشنوی میگی: سیب زمینی ، گوجه ، پیاز

تازگیا یاد گرفتی میگی : من معراجم

وقتی منو عصبانی میکنی و میخایی از دلم در بیاری میگی : آقا گرگه

اومد(منظورت خودته)

وقتی میگم بشمار میگی : دو ،سه ، چهار ، پنج (همیشه یک رو جا می اندازی)

شعر النگو و کفگیر و دیگ و پروانه  رو هم یاد گرفتی که سر فرصت برات می نویسم...

وقتی از جایی می یوفتی یا زمین میخوری ، میگی : پریدم

تازگیا یاد گرفتی و میگی : بازی بپر بپر(رو صندلیت می ایستی و یکدفعه میپری)

وقتی میری تو آشپز خانه جلو فر میشینی و میگی :  تولد تولد دوباره(دوباره کیک درست کن تولد بگیریم)

جمله سازیت عالی شده ، وقتی داخل یه جمع میشیم بلند میگی : سلام  ، نماز کسی تمام میشه میگی : قبول ، و خیلی چیزهای دیگه قربونت برم عزیزکم

 

خیلی دوستت دارم عاشقتم ، زندگی منی ، عمر منی ،ناز گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:58
اسم خونه تکونی و اسباب کشی که میشه ادم کلی خسته میشه بهر حال موفق باشید عکس ها عالی بود شیرین زبونی های معراج جون هم که حرف نداشت دوست گلم با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما
مامانی طهورا
12 اسفند 91 22:54
سلام خانمی خونه جدیدتون مبارک باشه انشاله که بخیر و سلامتی