معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

فرشتِۀ باهوشه مهربونه روی زمین

1391/3/6 13:46
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

91.03.06 ـ پسر عزیزم نمیدونی این روزا چقد شیطنت می کنی بعضی وقتها واقعا عصبانی میشم از این همه فضولی و شیطنت . البته خیلی هم پیشرفت کردی کاملا با احساسها آشناشدی معنی خنده و ناراحتی رو میدونی مثلا اینکه چند روز پیش حالم خوب نبود دراز کشیده بودم چند دقیقه بهم نگاه کردی و بعد کنترل تلویزیون و ماهواره رو برام آوردی و بهم فهموندی که چرا تلویزیون نگاه نمیکنی؟یا تلویزیون نگاه کن.مامان جونی بخدا اون لحظه تمام دردو غمم از بین رفت .خدا رو شکر میکنم که تورو به ما هدیه داده.

آقا معراج من خیلی باهوشه به سرعت  همه چیز رو یادمیگیره.هرکاری که ما انجام میدیم بعد از ما انجام میده.

معراج من یادگرفته :

میگم جو جو چی میگه ؟ میگه : جیک جیک

یادگرفته میگه : آقایی ، قلی ، قلقلی

دیشب که بابایی مسواک میزد برای اولین بار توجه کردی و مسواک خودتو گرفتی که مسواک بزنی

وقی پرنده یا حیوونی میبینی بادست اشاره میکنی  : بیا بیا(چارتا انگشت دستت رو بازو بسته میکنی)

معراج جونم عاشق حمام و آب بازیه.

روزا معمولا مای بیبی نمیشی و جیش خودتو میگی.

الهی قربون مهربونی و ادبت برم که حرف همه رو گوش میکنی.

  ایشالا همیشه اینجوری با وفا بمونی

دست در دست

 

یادم رفت... معراج عاشق نی

چشم قشنگه مامانی

 

 

عاشقه تیپتم فندوق مامانی

چقدقشنگییی

 

چه ژستی آدم بزرگها هم انقد نمیرن توحس عزیزممممم

چه ژستی

 

نکنه شماهم مثل بابایی میخایی مهندس بشی؟؟؟ولی من دوست دارم خلبان بشی نازگلم

آقای مهندس

 

 

معراج عاشقه دالی بازیه

دالی موشهههه

 

معراج عاشق رقص کردی

رقص کردی

 

مسواک زدن معراج به مروارید کوچولوهاش

مسواک زدن

 

دیدین الکی نمیگم که معراج باهوشه

باهوشم

  از همین جا از همه دوستانی که به وب پسرم سر میزنن و نظرات خودشونو میگن و مارو همراهی میکنن

تشکر میکنیم (مامانی و معراج)مرسی از همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)