معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

سالگردازدواجمان مبارک

1391/2/19 17:19
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مجتبی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد
آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان
در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم .

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم.

وپنجمین سالگرد ازدواجمان میگذرد.عزیزم تو هم مثل همیشه تمام سعی خودت رو میکنی که ما در آسایش باشیم .اینجا بهانه ای ایست که از تو تشکر کنم به خاطر تمام زحماتی که میکشی ، به خاطرصبر زیادت ، به خاطر مهربونیت و خیلی چیزهای دیگه ... اطمینان داشته باش که ما خوشبختیم. دوست دارم تو بهترین همسر دنیایی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)