معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

بوی شکفتن رسید روزهای پایانی سال 1392

1393/1/10 12:19
نویسنده : مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

در بهاران کی شود سرسبز سنگ؟خاک شو تا گل برآیی رنگ رنگ

سالها توسنگ بودی دلخراشآزمون را یک زمانی خاک باش

 

 

معراج جونم یاد گرفته خودش به تنهایی دوچرخه سواری میکنه.

تازه یکی دوروز که میگه : مانی جون خودم تهنایی برم پارکینگ ؟ آخه من مرد شدم

 

همه چیز رو روی هم میزاری و بعد

میگی : نگاه کنید کارخونه سیمان درست کردم

 

معراج هیچ وقت سیب گاز نمیزنه بخوره ولی موقع آماده کردن لوازم هفت سین نوروز هرچی سیب میذاشتم که هفت سین مون رو درست کنیم شما اجازه نمیدادی

 

 

طرب، ای دل، که نوبهار آمد
از صبا بوی زلف یار آمد
هان نظاره که گل جمال نمود
هین تماشا که نوبهار آمد
در رخ او جمال یار ببین
که گل از یار یادگار آمد
به تماشای باغ و بستان شو
که چمن خلد آشکار آمد
از صبا حال کوی یار بپرس
که سحرگاه از آن دیار آمد
بر در یار ما گذشت نسیم
زان گل افشان و مشکبار آمد
تا صبا زان چمن گل افشان شد
چون من از ضعف بیقرار آمد
دید چون عندلیب ضعف نسیم
به عیادت به مرغزار آمد
گل سوی فاخته اشارت کرد:
هین نوایی که وقت کار آمد
بلبل از شوق گل چنان نالید
که گل از وجد جان سپار آمد
های و هویی فتاد در گلزار
ناله عاشقان زار آمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)