معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

خرید عید

1392/12/25 20:47
نویسنده : مامانی
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد بهار بیاد دوباره

لباس نو برای من بیاره

لباسی که برگ های ریزه داره

برق میزنه مثل هزار ستاره

خدا کنه برف و تگرگ نباره

پیرهنه سبزم نشه پاره پاره

لباسمو نشون بدم به دنیا

داد بزنم این عیدی بهاره

 

باسلام ...

این روزا معراج خیلی خسته شده همش تو راه خرید و اینجور کاراست . خیلی هم شیطونی و اذیت میکنه

این روزا فقط باید حرف خودشو بزنه و به نظر کسی هم اهمیت نمیده، امیدوارم در سال جدید این مشکلات حل بشه و شازده ما هم کمی عاقل تر بشه.

خلاصه اینکه خریدهای زیر همه به سلیقه خودشه

امید وارم به سلامتی بپوشی نازگلکم

و بالاخره انقد از ماشین آشغالی صحبت کردی  و علاقه نشون دادی که دلمون نیومد برات نخریم

پسر عزیزم این هم عیدی شماست .(از طرف مامانی و بابایی)

این وسطا از نقاشی صورت هم بی نصیب نموندی

این روزا خیلی به دورا علاقه مند شدی و بیشتر کارای دورا رو انجام میدی  و حرفای اونو تکرار میکنی

مثلا میگی : نیگاه من سوار دلفین دورا شدم...

الهی قربونت برم دیروز اومدی و برگه ی زیر رو بهم دادی و

 گفتی : مانی جون بیا شلوار کاردستی درست کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارشيا
28 اسفند 92 22:21
معراج عزيزم لباسات مباركه