معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

هفته اول اسفند 1392

1392/12/12 15:13
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل و ناز و باهوشم این روزا خیلی شیطون شدی و کلی اذیت میکنی ولی اشکال نداره مامانی صبورانه تحمل میکنم به امید اینکه روزی انشااله سربه زیر و عاقل بشی . آخه جالبه هرکاری میکنی میگی :  مانی جون بیا از من عکس بگیر

تازه یاد گرفتی میگی : من موشم شما رو میخوام گاز بگیرم فرار کنید

تازگیا تقریبا روزی یک ساعت تمام با بازیهای کامپیوتری میکنی و من اصلا خوشم نمیاد و این یکی از بزرگترین مشکلاتمونه

رفته بودیم خرید و شما یه مغازه اسباب بازی فروشی رو پیدا کردی و رفتی به آقای فروشنده اش گفتی : آقا بازی دارین که پیچگوشتی و آچار داشته باشه ؟؟؟؟

چی بگم والا نمیدونم

و بعد آقای فروشنده باکس بالا که تو عکس میبینید رو به آقا معراج داد و کلی ذوق کرد

و از اون روز به بعد بیشتر با این وسایلها بازی میکنی چون شما عاشق پیچ و مهره و آچار و اینجور چیزها هستی

و بابایی هم به شما کمک میکنه و وسایل مختلفی درست میکنید

چند روز پیش به من گفتی : مامان بیا این بالشت رو بگیر و منو هاک پشت درست کن(لاک پشت)

پرده خونه رو بخ چه روزی در آوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه پسر جان اونجا ،جای کتاب خوندنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هفته پیش با بابایی رفته بودی خونه عزیز و آقاجون شیطونیت گل کرده بود و با نیایش رفته بودی سراغ فرغون و یکدفعه پات سر خورده و دسته فرغون صورت مثله ماهتو زخمی کرده.آخه من باید چیکار کنم از دسته آقا کوچولم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا بهمون رحم کرد که چشمت چیزی نشد

خدایا ممنونم که پسرم رو از همه بلاها محفوظ میداری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابجي سجا
12 اسفند 92 15:49
بی چشم میشه زندگی کرد،بی نفس هرگز،همه عالم چشم من ولی تو نفس من.