معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

دوباره سلام

1392/11/20 14:26
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود که نتونستم به وب گل پسرم سر بزنم و  تو این مدتی که نبودیم خیلی اتفاقات افتاد . و منم از اون روزا کلی عکس دارم که براتون میزارم . از همه دوستانی که جویای حال ما بودند تشکر میکنم .

معراج و طریقه ی خوردن نذری

میگه : مانی جون نذری رو به خاطر من آوردناااااااا

********************************

امسال نتو نستیم بریم به طبیعت پاییز سری بزنیم به همین خاطر پاییز رو آوردیم خونمون

داشتیم میرفتیم بیرون معراج گفت  : مانی جون النا میگه من هم بیام ؟حوصله ام سر رفته....

موقع حمام رفتنه معراج بود و طبق معمول گفت که اول باید رنگ انگشتی بازی کنم و خلاصه اینکه مشغول نقاشی شدی و بعد منو صدا زدی و گفتی : مانی جون بیا ببین چه رنگی شده

 

بعدش خودت گفتی : زرد و آبی رو زدم رو دستم اینجوری شد

کلی هم ذوق کردی قربونت برم باهوشه من . این روزا خیلی فکرت باز شده و به خیلی چیزها فکر میکنی و توجه میکنی

مثلا یه خونه درست کردی و بعد هم گفتی : نیگاه کن ببین دودکش باید از خونه بزنه بیرون و این بلنده دودکشه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عرفان
20 بهمن 92 14:29
سلام معراج جونم. میشه روزی رو ببینم که عرفانم بدنیا اومده و اندازه تو شده و غذا می خوره؟ خیلی نازی کوچولو
SOLMAZ
26 بهمن 92 11:30
اخی عزیزم دختردایی هم ابله مرغون زده بود