معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

حرف دل

1392/7/21 1:00
نویسنده : مامانی
153 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر عزیزم :::

همیشه تو را در میان قلبم میفشارم

 تا حس کنی تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت میتپد

 از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم

  و تو چه عاشقانه شاد کردی خانه قلبم را

 از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را ،

 عطر تنت پیچیده فضای عاشقانه دلم را

 همیشه پرتو عشق تو در نگاهم میتابد ،

  همیشه دلم به داشتن تو می‌بالد،

 دستانم دستانت را میخواهد

 و اینجاست که گلویم ترانه فریاد عشق تو را میخواند ،

 دلم تو را میخواهد،

 دلم تو را میخواهد به عشقت تکیه کرده ام روزها ،

 نترسیدم از جدایی و اشکها ،

 عشق را آنگونه که هست دیدم

 و تو را آنگونه که بودی خواستم ، تو را همین گونه که هستی میخواهم ،

 چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی ،

  همینگونه مرا اسیر عشق و محبتهایت کردی از وقتی آمدی ،

 آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود،

 گرچه میترسیدم از پایان راه

 اما همسفرت شدم تا اینجا که رسیده ایم در کنار ماه….

  نگاهم مال تو هست ، دلم گرفتار تو است ،

 من تو را دارم و به هیچکس جز تو نمی‌اندیشم

 مال من هستی و همین است که من زنده هستم ،

 در قلبم هستی همین است که همیشه شاد هستم

 جنس نگاهت درخشان بود

 که قلبم عاشق چشمانت شد،

  و اینگونه همه روزهایم فدای یک روز با تو بودن شد،

 و حالا میخواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم….

 تو مثل و مانندی نداری ، تو فرشته ای و در قلبت جای تاریکی نداری

 تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی….

 

یکی من همش تو

همه ی زندگی من در یک کلمه خلاصه می شود و این کلمه (( تو هستی ))

 

معراج نازنینم این است میان من و بابایی امیدوارم که با بزرگ شدنت این عشق و علاقه سه نفری ما نیز بزرگتر شود. امیدوارم قدر دان زحمات ما باشی مطمئن باش همه چیز دوطرفه است محبت فرزند و والدین و والدین و فرزند . پسر عزیزم بدون که اگر حقی به گردن ما هست پس یقینا به گردن تو هم هست .

پسر عزیزم هیچ وقت از مشکلات نرنج و ناراحت نشو ، هیچ وقت از ناراحتی و شکست فرار نکن ، چرا که این مشکلات باعث میشن قدرتمند و قوی تر باشی این مشکلات هستن که زن و مرد را به هم نزدیکتر و یا دورتر میکنه ، ما همیشه دوتایی در مقابل مشکلات بودیم ،البته تو خوشی ها هم همیشه با هم بودیم . شاید اگر مشکلات نبود زندگی و عشق هم معنا نداشت .امیدوارم تو هم در آینده برای خانواده ات مثل بابایی باشی. مقاوم و صبور ، و مملو از عشق . نمیدونم دیگه بهت چی بگم باید باشی تا بدونی باید تجربه کنی تا یاد بگیری.مجتبای عزیزم مرسی از اینکه همیشه سنگ صبورمی همیشه مرهم زخمامی همیشه گوشه دردامی از خدای عزیزم سپاسگذارم که تو رو برای من و معراج رو برای دوتامون آفریدی

 

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کس کسی رو انجوری دوست نداره
اینقدر برات میمیرم قدر یک دنیا
خوبی قدر هزار تا ستاره
بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره
اونقدر تو رودوست دارم که هیچ کسی کسی رو
اینجوری دوست نداره
وقتی نگاهم می کنی قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادین
21 مهر 92 12:36
انشالله همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشید[گل
بابايي
1 آبان 92 8:33
زیباترین واژه اي كه بر لبانم جاري است نام توست، زیباترین خطابم نام توست. تو واژه همسر را به تنهايي براي من نداري بلكه دوستي بامحبت وقدردان هستي .سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جانم در هنگام صدا كردنت برمي آيد. ممنونم بخاطر تمامي لطف و مهر و محبتت عزيزم