معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

روزگار معراج و مامانی

1392/2/9 8:39
نویسنده : مامانی
540 بازدید
اشتراک گذاری

معراج یه روز گریه میکرد به خاطر کارتون. چون اون روز خیلی تلویزیون نگاه کرده بود من اجازه نمیدادم . رفت و النا رو آورد و گفت: مانی جون اِننا میخادکارتون ندا تونه ، اجازه هس.

*************

یک روز دیگه اون میخاست کارتون نگاه کنه و من هم فیلم. مشغول تماشای تلویزیون بودم و اومد گفت : واسه خودتم نزار. وبعد تلویزیون رو خاموش کردو رفت .

وای خدایا چقدر خنده دار بود من و بابایی مردیم انقد که خندیدیم.

*************

وقتی میریم بیرون میگم پسرم بیا کلاه تو بزار سرت . با جدیت میگه: هوا خوبه (همچین روی به تاکیید میکنه که میخوام بخورومش).

*************

وقتی که هوا کمی سرد میشه و میخوام لباس بیشتری تنش کنم . میگه : پیرن دیگه بسه

آخه قربون اون فهم و شعورت برم آخه چقد عاقلی و با ادبی عزیزم

*************

موقع خواب چون میخواد خودشو لوس کنه میاد رو تخت ما میخوابه و میگه : به منم جا بدین من نیوفتم.

*************

وقتی تو یه جمع هستیم و اطافیان ازش میپرسن: معراج فلانی دوست داری؟

میگه : نه .

 میپرسن فلانی رو چی ؟ میگه : نه .

 و در آخر میگه : همه تون دوست دارم.

و این جاست که بچه فسقلی همه رو سرکار میزاره....

*************

وقتی که بینی یا گوشش رو تمیز میکنم میگه : مَمو راحت شدم(ممنون)

*************

چند روز پیش همچین در یخچال رو کوبید که بطری آب از داخل یخچال افتاد و شکست ، دید که من نناراحت شدم و دارم جمع میکنم گفت: مانی جون شسشه دستو نبرررررره

*************

از کنار اجاق گاز فندک رو برداشته بود و تو اتاق قدم میزد و  با خودش میگفت : هرکی شلوغی کنه با این فندک آتیش میگیره بتوزه

*************

از روز تولدت به این ور شعر تولد رو یاد گرفتی و هر روز میخونی.

*************

 

 

میگه : مامان ثنا ستاره قوقولو اَن (دوقلو) ؟

میگم : آره

دستاشو میزاره کنار هم و میگه : اینا هم قوقولو اَن ؟

دیگه نمیدونم به فندوق کوچولو چی بگم

*************

تقدیم به مجتبای عزیزم

عشق عبارت است از وجود یک روح در دو کالبد. عاملیست که دو تن را مبدل بفرشته ی واحدی می کند .

عشق مزیت دو فردیست که دائم سبب رنج و اندوه یکدیگر می شوند  .

عشق یعنی ترس از دست دادن تو  .

عشق نخستین بخش از کتاب مفصل بیوفائی است .

عشق حادثه ایست .

عشق دردیست شدیدتر از تمام دردهای دیگر ، زیرا در عین حال روح و قلب و کالبد را رنج می دهد .

 

عشق ، عشق می آفریند . عشق ، زندگی می بخشد . زندگی ، رنج به همراه دارد . رنج ، دلشوره می آفریند . دلشوره ، جرات می بخشد . جرات ، اعتماد می آورد . اعتماد ، امید می آفریند . امید ، زندگی می بخشد . زندگی ، عشق به همراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .

عشق خوشبختی است که دو طرف برای هم ایجاد می کنند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)