معراجمعراج، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

وبلاگ شخصي سيد معراج حسيني

معراج جونم مریض شده بود

1391/10/13 18:39
نویسنده : مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه صبح 91.1011  ـــ معراج جونم ساعت 5 صبح بیدار شد ولی چه عرض کنم ... گلاب بروتون با اسهال و استفراغ . خیلی حالش بد بود هر چیزی میخورد بالا می آورد فکر کردم که نازنین پسرم رودل کرده ولی  تا ظهر حالش خیلی بد شد که آماده شدیم رفتیم بیمارستان البته دوتایی...

ولی تا رسیدیم بیمارستان حالت خیلی بد تر شد و مستقیم رفتیم اورژانس ... و دکتر بهت سرم تجویز کرد و کلی شربت و چون تنها بودم زنگ زدم عمه فاطمه و عمو داوود اومدن .ولی خانم پرستا هرکاری کرد نتونست رگه کوچولوتو پیدا کنه الهی مادر فدات بشه دلم آتیش گرفت وقی دوجای دستت رو سوراخ کردن .کاشکی خودم ده برابر مریض میشدم ولی تو رو اونجوری نمیدیدم.از صبح تا ظهر زیر چشمت گود افتاد شکمت چسبیده بود به کمرت صورتت یه ذره شد. خلاصه اینکه اومدیم خونه و دوباره حالت بد شد و دوباره رفتیم بیمارستان باهنر که تخصصی اطفال و نوزادان هست. اونجا دکتر یه آمپول تجویز کرد و زدی و همونجا استفراغت بند اومد.اومدیم خونه تا سه شنبه اسهال ادامه داشت ساعتی دوبار....

خدای من خیلی ناراحت شدم هرچی هرکی میگفت بهت میدادم ولی فایده ایی نداشت... تا اینکه بعد ازظهر سه شنبه دوباره رفتیم پیش  آقای دکتر خزایی بهت سرم تجویز کرد و خانم پرستار به مچ پای چپت وصل کرد و نیم ساعت تاکه سرم تمام بشه گریه کردی و بعد از اون چند باری هم حالت بد شد و  الحمدللا از امروز صبح که چهارشنبه هست حالت خوبه... خدایا شکرت خدایا :همه نینی ها رو سالم نگه دار ما ، مادرها طاقت نداریم

چون دوربینمون هنوز خرابه نتونستم از پسرم عکس بگیرم و این عکس رو امروز خونه دایی مجید انداختم.... معراج ، آیسا رو عادانه(عاشقانه)بغل کرده

 این چند روز عزیزعصمت و بابا رضا و عزیززینت و آقاجون خیلی زحمت کشیدن ایشالا برن زیارت جبران کنیم

 

عاشقانه

چند روز پیش که برف اومد بابایی مارو برد برف بازی که خیلی هم خوش گذشت...

برف بازی

 

برف بازی

 

برف بازی

برف بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 دی 91 13:29
امیدوارم خدا زودتر سلامتی بده


مرسی دوست جونم